Sunday, January 23, 2011

during class.

Warning: Do not do all of them in class.

1- Listen my MP3.layan lagu jiwang-jiwang and go into my dream land.
2- Play game in kak rub nokia C3.nak beli sendiri,tak mampu.hehe
3- I paint my fingernail , used the marker & highlighter.It was a something creative that i've done.wahaha:D
cretive sangat.kan? hehe
4- I also conteng-conteng my book.sangat menarik kan ? haha:D
my A&P book (:
5- Talk-talk and gosips with mybeby.dia akan story pasal novel yang dia baca.(psst,dia kan baru blaja baca novel.klakar lah.dia baru tahu hobi nya baca novel when she was 21 y.o.haha:D )
my beby and i 
6- Yea, i do text message in class.even takde org nak msg i , i yg akan msg org lain.ngahaha:D
text me bebeh!
7- Snacking & eating chock & jajan & teguk-teguk air sampai perut buncit.how do i stop my stomach rumbling ha?

And last but not least, laying on top of the table.asleep.at that time,kelas sangat sunyi & sepi.itu maknanya 'we all sudah tidur'.sweet dream :)
shhuh, jangan bising.dia sedang tidur :)
*sorry madam I'm not paying attention T_T

No comments:

Post a Comment