Sunday, January 9, 2011

~moody~

argh.tension betul arini.semua benda nak marah.maybe sebab simptom2 PMS (dismenorhea).sakit woo.T_T.sorry frends ! x pasai-pasai korang kena marah kan ?hehe.bila ingat balik, aku dok mengamuk dalam kelas tadi nak tegelak ade gak.haha.nota jatuh pon, aku marah kertas ' weh kertas ni bodoh betol ! nak jatuh plak ! '..rase tak tahan sangat g carik ubat menstrual panadol.tak jumpa plak,ubat tu plak kena marah..'bongok betol ubat ni, ubat macamni pon nak ilang ke?! taik betul!'...ngahaha.

malam ni tak tau nak buat ape,bosan sgt ! sesaja active fb aku yg dah deactivate tu.omaigod,aku terbaca shoutout sorang J.J la sbb diatu JANTAN ! x layak pgl laki ! cam haram.memang kena maki abes2 la.dah la mood aku tak brapa elok arini.shit.'memang setan la statement ko J'.apa yang aku nak komen cni,psl shoutout ko tu,apa yang ko cakap tu sebab ko.sebab ko yg lebih teruk dari tu.patut la TUHAN balas macamtu kat ko! padan muka.hahaahahhaa (gelak hajat & satisfied! )

(....phone ringing......) 10missed call..ni sorang lagi J yang tak paham bahase.plis la weh.aku dah bgtau jangan contact aku lagi,aku tak suke.paham la.aku bengang betul.last2 hp aku ni jugak yang aku baling.aku benci ko lah.aku tak suka ko call aku.reason ? huh ! entah la weh,aku meluat.malas nak layan.takde mood nak layan.ko cakap aku kalu aku tak suka ko, bgtau ko.so , aku dah bgtau,napa nak call lagi ? nape nak msg marah2 aku tak jwb call ko.ko mengamuk ke nak maki2 aku ke sbb tak jawab ko call go on je lah.paham la bahase sikit bro ! hadoi.sakit betul ati aku.argh !

4 comments:

  1. hola nin weh.saloh time molek.time aku PMS pulok tuh.pade uko.haha(=

    ReplyDelete
  2. i told u.. at last u got PMS. My count is correct.

    ReplyDelete
  3. hebat lah yu.awesome ! blh tukar bidang jd pakar gynae.ngahaaha:)

    ReplyDelete